نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
نخستین پیشنهاد رسمی یووه برای كیه زا ارائه شد

نخستین پیشنهاد رسمی یووه برای كیه زا ارائه شد

 

به فاصله كوتاهی از اتمام پروژه انتقال ماتیاس ده‌لیخت به یوونتوس، مدیران باشگاه بدون از دست دادن زمان به سراغ گزینه بعدی‌شان رفته‌اند و نخستین پیشنهاد رسمی‌شان را برای جذب فدریكو كیه‌زا به باشگاه فیورنتینا و روكو كومیسو ارائه كرده‌اند.

 

روزنامه Corriere della Sera در گزارشی با اشاره به ارائه اولین درخواست رسمی باشگاه یوونتوس برای جذب وینگر 22 ساله ویولا، این پیشنهاد را 60 میلیون یورو عنوان كرده است. این روزنامه ورزشی چاپ میلان در ادامه گزارش خود مدعی شده كه كیه‌زا به تازگی به صورت رسمی به مدیران باشگاه فیورنتینا درخواست خروج داده و تصریح كرده كه خواهان پیوستن به سیاه و سفید پوشان تورین است.

 

با اینكه كومیسو به تازگی از فروشی نبودن ستاره هجومی تیمش سخن گفته بود باید دید در روزهای آتی او چه واكنشی به درخواست همزمان خروج از سوی این بازیكن و پیشنهاد 60 میلیون یورویی یووه برای او خواهد داشت.

 

گفتنی است فدریكو كیه‌زا پس از درخشش در تركیب بنفش‌های فلورانس، در دو سال گذشته همواره یكی از بازیكنان مورد علاقه روبرتو مانچینی در تیم ملی ایتالیا بوده است و در بیشتر فهرست‌های اعلام شده از سوی او برای حضور در اردوی آتزوری حضور داشته است. او در همین مدت، 13 بار برای لاجوردی‌پوشان در رقابت‌های مختلف به میدان رفته است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: